Ak podnikatelia neznášajú niečo viac ako približne dvojtýždňový proces zakladania firmy doplnený o už tradičnú byrokraciu, tak je to vystavovanie faktúr.
Hoci vás úrady trápia dva týždne a niekedy máte chuť s tým seknúť, fakturácie sa nezbavíte nikdy. Teda ak chcete mať tržby, musíte fakturovať. Nie je nič výnimočné, ak podnikatelia zabudnú vystaviť faktúru.
Ako sa to môže stať? Jednoducho, pracujete u zákazníka, zabudli ste si notebook, nemáte ako vystaviť faktúru a v kancelárií si na to nespomeniete.
Samozrejme, nestáva sa vám to denne, ale vďaka neporiadku vo faktúrach sa to stať môže. Ako sa tomu vyhnúť a zároveň zjednodušiť proces fakturácie?
Vždy k dispozícií
Vyriešte to cez aplikáciu, ktorú budete mať stále pri sebe. Či už v telefóne, tablete alebo aj laptope. Minifaktúra je aplikácia na online fakturáciu, ktorú máte neustále k dispozícii a môžete ju použiť aj vtedy, ak nie ste online.
Síce túto faktúru nenájdete na internete hneď, ale po pripojení na net sa vám zobrazí medzi vašimi ostatnými faktúrami. Takže sa už nestane, že zabudnete na vystavenie faktúry a takto sa dobrovoľne vzdáte svojho honoráru.
Aké výhody prinesie
Hlavnou výhodou je, že môžete fakturovať kedykoľvek, ak máte pri sebe smartfón či tablet. Ďalšou veľkou výhodou je úspora vášho času – vystaviť faktúru dokážete už za pár sekúnd.
Ocení ju určite aj váš odberateľ, pretože na nej nájde aj QR kód, ktorý môže naskenovať a nemusí manuálne prepisovať údaje ako číslo účtu či variabilný symbol.
Okrem toho môžete skenovať a ukladať do aplikácie aj ostatné doklady – účtenky, prijaté faktúry či zmluvy, aby ste ich mali stále po ruke.
Pre koho je určená
MiniFAKTÚRA je určená pre všetkých malých či stredných podnikateľov, ktorí chcú mať poriadok vo svojim dokladoch a chcú využívať svoj čas efektívne.
Ak sa chcete dozvedieť o tejto možnosti viac, vyskúšať ju zadarmo alebo získať vzor faktúry, kliknite na stránku Minifaktura.sk.